AngelicaMaj.blogg.se

En blogg om mitt liv, min konst, mina jobb. En dagbok helt enkelt.

BH gjord stål?

Publicerad 2013-03-14 07:42:56 i Allmänt,

Släpade upp mig ur sängen kl 7 idag, för min älskade tvättid som jag av någon konstig anledning BARA har på morgonen, varför bokar jag alltid den tiden? don't ask me, because I don't know.
Vilken syn möts ja av när jag kommer ner då? jo, den skräckinjagade vita lappen, FELlappen, på en av maskinerna, nån %¤4?+%$ har haft sönder en av maskinerna med sin BH.
HAHAHAHA alltså. när man möts av en lapp kl 7 på morgonen av en lapp där de stå att en bh bygel SKURIT sönder en slang. Jaaa, jag tittade mig om kring, kliade mig lite i huvudet, stoppade in tvätt i de andra två maskinerna och tänker höhö, vilken tur att ja hade så lite tvätt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela